Zajęcia

Warsztaty z formułowania strategii marketingu internetowego

CEL ZAJĘĆ:

Wyrobienie umiejętności formułowania strategii marketingu internetowego z wykorzystatniem pozyskanej uprzednio wiedzy dotyczącej m.in. instrumentarium marketingu internetowego.

OPIS ZAJĘĆ:

Uczestnicy w zespołach formułują a następnie prezentują strategie marketingu internetowego dla różnego typu przedsięwzięć. Zajęcia wykorzystują metodologię studiów przypadków.

Marcin Maj

Marcin Maj

W branży reklamowej nieprzerwanie od 19 lat. Przez ostatnie 15 lat związany był z firmą OS3 Group S.A., w 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym, obejmując tym samym pakiet udziałów spółki. W tym czasie udało mu się pozyskać szereg kluczowych klientów w Polsce i za granicą. Do jego zadań należy koordynowanie spółek wchodzących w skład OS3 Group S.A. (OS3, mobileGo, Faster&Better, MediaRepublic) i wzmacnianie ich pozycji na rynku polskim i międzynarodowym.

Dziś jest konsultantem biznesowym w obszarze BrandBuilding, Shopper i Digital, wspierając Klientów w tworzeniu strategii biznesowych oraz strategii marek. Od 2017 dołączył do agencji H2O, w której odpowiada za rozwój biznesu w Polsce i zagranicą.

Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu. Wykładowca akademicki, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, Juror w konkursach Golden Arrow, PNSA i EFFIE. Autor artykułów eksperckich (Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, etc), współautor książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Częsty gość branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych. W 2014 został wyróżniony tytułem AdMan 2013.