Zajęcia

Rzeczywistość rozszerzona, mieszana i wirtualna – technologie immersyjne w biznesie


Cel zajęć:
Dostarczenie wiedzy na temat obecnych i nadchodzących immersyjnych technologii oraz ich zastosowania w biznesie i marketingu. Uwrażliwienie uczestników na zmienność rynku immersyjnych technologii i wykształcenie umiejętności jak nie zamknąć się na jeden rodzaj technologii.

Opis zajęć:
Zajęcia o charakterze wykładowo-konwersatoryjnym obejmują następujące tematy:
– Definicja Mixed Reality
– klasyfikacja immersyjnych technologii: rozszerzona rzeczywistość (augmented reality), mieszana rzeczywistość (mixed reality) i wirtualna rzeczywistość (virtual reality)
– Definicja immersji i jej różne poziomy
– Historia wirtualnej rzeczywistości
– Analiza rozwiązań dostępnych obecnie na rynku
– Immersyjne technologie w opinii publicznej
– Studia przypadków wybranych kampanii marketingowych i zastosowań immersyjnych technologii
– Aktualne trendy i przyszłość Mixed Reality
Paweł Ruszlewski

Paweł Ruszlewski

Inżynier informatyki, projektant UI/UX, pasjonat filozofii agile. Ukończył studia informatyczne ze specjalizacją multimedia na uczelni Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, w trakcie których rozwinął swoją pasję do projektowania. Obecnie kieruje designem w firmie Senfino przekuwając w zwinny sposób wymagania biznesowe i potrzeby klientów na funkcjonalne i piękne produkty pracując z klientami z Polski jak i z Nowego Jorku. Podczas pracy projektowej w Senfino współpracował z takimi partnerami jak Microsoft, EY, Ghelamco, Play.

 W swoim portfolio projektowym posiada między innymi takie produkty jak PizzaPortal, iTaxi, 4FunApp, eFan24 (Projekt zdobył nagrodę projektu roku 2015 PMI Poland Chapter w kategorii projekt zarządzany zwinnie) oraz aplikacje nowojorskiego startupu Shopography.

Oprócz pracy projektanta rozwija również dział Senfino Labs, który eksploruje technologie, których wdrożenie w biznesie będzie dopiero możliwe. Wielokrotny prelegent i panelista w zakresie tematyki immersyjnych technologii na konferencjach takich jak European VR Congress, Game Industry Conference oraz Forum Nowoczesnej Produkcji.