Zajęcia

Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie

Cel zajęć:
Poznanie procesu planowania i realizacji kampanii reklamowych w internecie.

Opis zajęć:
Zajęcia o charakterze wykładowo-warsztatowym obejmują następujące zagadnienia:
· Proces zmian na rynku reklamowym – nowy ekosystem marketingowy
· Podstawowe pojęcia związane z reklamą online
· Planowanie kampanii mediowych krok po kroku w podziale na poszczególne typy kampanii (do kogo, w jakim celu i przy pomocy jakich narzędzi możemy kierować reklamę nastawioną na budowanie świadomości, wizerunku lub sprzedaż).
· Analiza przypadków kampanii reklamowych Internecie

Zajęcia o charakterze warszatowym
Po części wykładowej uczestnicy w zespołach formułują, a następnie prezentują strategie marketingu internetowego do przygotowanego briefu.

Anna Sakowicz

Anna Sakowicz

Od 14 lat związana z rynkiem mediowym, w szczególności z zagadnieniami dotyczącymi marketingu internetowego. Obecnie jako Chief Digital Officer, członek zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom nadzoruje obszar digitalu w domach mediowych Starcom, MediaVest, Starlink, komórce specjalistycznej Next z wykorzystaniem zaplecza firmy badawczej Quest. Jest odpowiedzialna za rozwój struktur grupy aby zapewnić klientom najwyższą jakość planowania strategii digitalowych, nowoczesne narzędzia i rozwiązania technologiczne wspierające marketing i sprzedaż.

Od początku swojej kariery zawodowej do 2013 roku była związana z domem mediowym Mindshare, ostatnio na stanowisku Partner Invention i Członek Zarządu. W trakcie swojej kariery pełniła m.in. funkcję dyrektora działu Mindshare Interaction, specjalizującego się w planowaniu i realizacji kampanii w internecie i nowych mediach, nadzorowała prace nad strategicznym planowaniem komunikacji we wszystkich mediach oraz działania agencji kreatywnej Made in Mind.

Wykładowca SGH, prelegent wielu konferencji i warsztatów, członek jury konkursów branżowych (MIXX Awards, Media Trendy), mentor w konkursie StartupFest. Zrealizowane przez jej zespół projekty zdobywały nagrody w konkursach Media Trendy, Effie, MIXX Awards. W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez Internet Advertising Bureau.

Z wykształcenia ekonomistka – absolwentka kierunku „Finanse i Bankowość” w oraz Podyplomowych Studiów „Marketingu i Strategii Marketingowych” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła również programy rozwoju umiejętności menedżerskich „Management 2009T” (ICAN Institute) oraz Maestro-Orchestrating Client Value (WPP).