Zajęcia

Modele biznesowe w Internecie

Cel zajęć:
Dostarczenie wiedzy i wyrobienie umięjetności w zakresie analizy, oceny i innowacji modeli biznesowych przedsięwzięć internetowych

Opis zajęć:
Zajęcia o charakterze seminaryjno-warsztatowym. Obejmują następujące zagadnienia:
 Modele biznesu – jak je mapować, oceniać i doskonalić
 Specyfika modeli biznesowych w Internecie
 Warsztaty z zakresu innowacji modeli biznesowych

Krzysztof Reński

Współzałożyciel firmy doradczej Innovatika. Ekspert w zwiększaniu przychodów firm, projektowaniu nowych produktów i innowacji modelu biznesu. Ponad 15 lat doświadczenia w konsultingu strategicznym w Polsce, USA, Niemczech, Włoszech, Arabii Saudyjskiej i Indiach. Prowadził projekty doradcze m.in. dla 3M USA, Saudi Aramco, Arthur Andersen, Abbott, AkzoNobel, Bertelsmann, Deutsche Bank Research, Deutsche Post, Heinz Polska, Goodyear, Netia, Philips Lighting Poland, Renault, Sage, Wolters Kluwer, Telekomunikacja Polska. Absolwent SGH, przez kilka lat prowadził projekty badawcze dotyczące strategii innowacji polskich firm w Katedrze Teorii Zarządzania SGH.