Zajęcia

Konkurowanie treścią w Internecie (Content Marketing)

Cel zajęć:

  • Jak pisać do Internetu, by być czytanym?
  • Jak budować wizerunek i pozyskiwać zasięg w Internecie dzięki dobrym treściom?
  • Jakich treści oczekują odbiorcy i jak powinna być sformułowana strategia tworzenia i popularyzacji treści, aby poszerzać zasięg i zdobywać audytorium?

Opis zajęć:

  • specyfika pisania tekstów na potrzeby Internetu (webwriting)
  • techniki wpływu społecznego w treściach wykorzystywanych w Internecie
  • sposoby zdobywania uwagi i pozyskiwania klientów z wykorzystaniem treści (inbound marketing)
  • warsztaty z zakresu formułowania strategii konkurowania treścią w Internecie

Barbara Stawarz

Odpowiada za rozwój stron internetowych wydawnictwa, działania marketingowe oraz sprzedaż powierzchni reklamowej. Wcześniej zajmowała się projektami internetowymi w holdingu mediowym Hubert Burda Media m.in. jako Country oraz Community Manager. Pracę w mediach zaczęła w dziale internetowym dziennika Rzeczpospolita. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studiów Podyplomowych Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prelegentka na konferencjach branżowych, wykładowca oraz szkoleniowiec. Pisze pracę doktorską z zakresu socjologii Internetu.