Galeria

„Pierwsze i być może ostatnie zdjęcie klasowe z okazji ostatniego zjazdu. Marketing Internetowy – XXIV edycja. To był dobry rok.”
(tekst i foto: Radosław Bartnicki)

bartnicki

 

Chwila po wręczeniu dyplomów (22. i 23. edycja)

R0001202-4fb

 

Chwila przed obroną pracy dyplomowej (czerwiec 2015 r.)

11406796_1007878189252836_7818455121402239462_n

 

Warsztaty ze strategii marketingu internetowego w 24. edycji Studiów.

1

 

2

21

Obrona pracy dyplomowej z perspektywy słuchacza (marzec 2015 r.)

5

6

 

Warsztaty „Badanie i projektowanie systemów interaktywnych zorientowanych na użytkownika” prowadzone przez Wiesława Koteckiego (zielony sweter w paski)

10

11

12

115

(powyższe zdjęcie – FotoCiach)

 

Egzamin semestralny w 23. edycji Studiów. Mała liczba studentów wynika z popularności pracy projektowej jako formy zaliczenia semestru.

14

 

Studencki zespół z SGH, globalni zwycięzcy konkursu Google Online Marketing Challenge z 2014 r, w siedzibie firmy w Palo Alto.

3

 

Rozmowa z pracownikiem firmy Google i absolwentem SGH o drodze z uczelni do Palo Alto.

IMG_4554

 

Warsztaty ze strategii marketingu internetowego w 22. edycji studiów.

15

16

 

Model wykorzystywany podczas warsztatów ze strategii marketingu internetowego. Więcej w książce „Internet w zarządzaniu wartością klienta” (do pobrania jako pdf).

infografika_internet_w_zarzadzaniu_wartoscia_klienta

 

 

Wykład inauguracyjny pt. „Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania marketingu w Internecie” w 22. i 23. edycji Studiów poprowadzony przez dr. Tymoteusza Doligalskiego.

20

 

Model biznesu firmy mediowej działającej w Internecie – więcej w książce: Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm.

model

 

Warsztaty w 21. edycji Studiów.

25

 

Studencki zespół z SGH, globalni zwycięzcy konkursu Google Online Marketing Challenge z 2012 r, w siedzibie firmy w Palo Alto.

28

IMG_1701

Zarejestruj się już teraz, rozpocznij rekrutację on-line.
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny +48 608 667 826 lub za pomocą formularza.